wtorek, 6 września 2011

7.Rosja

Moskau! Raz, dwa, tri! Takie Ramsztajnowe skojarzenia mam...
Pocztówka z Moskwą dzięki "send me postcard in my language tag". W treści czuć translatorskiego ducha:) Mimo to miło dostać wiadomość na pocztówce w języku polskim.
Kartka przedstawia Manege Square (Plac Maneżowy).  Podobno jest to jedno z najpopularniejszych miejsc spotkań w stolicy Rosji. Jak podaje wikipedia, jego nazwa pochodzi od budynku moskiewskiego Maneżu. Plac znajduje się w pobliżu Ogrodów Aleksandrowskich i moskiewskiego Kremla. Łączy Plac Czerwony z jedną z głównych ulic Moskwy – ulicą Twerską.
Wygląda ciekawie.

1 komentarz:

  1. Hehe, mi się Rosja/Moskwa też z tą piosenką kojarzy ;)

    A pocztówka śliczna!
    Ja swoją przygodę z postcrossing zaczęłam wczoraj i jestem ciekawa jak mi pójdzie ;)

    OdpowiedzUsuń